You are here

Igrali smo : Star Wars Battlefront 2 ! Review !

Slika korisnika guru's

Novembar mesec smo pamtili po  jednom od najočekivanih naslova 2017 godine, Star Wars Battlefront 2, koju smo odmah i testirali na Playstation Pro 4 konzoli.Prvi utisci su bili iznad očekivanja,pošto smo igrali i prvi deo , pa smo mislili da ne može da se lestvica digne na viši nivo.Ali,prevarili smo se.Odmah nakon uvodne scene , otvaraju vam se opcije kampanje i epskih borbi sa letelicama u co-op i multiplayer modu,i pomoćni video za objašnjenje star cards , odnosno više od 300 vrsta upgradea za razne vrste i kategorije boraca , čak i za heroje Star Wars serijala.Mi smo za početak odabrali single player mod, kampanju, jer je reč o jednom neispričanom delu Star Wars-a , koja se odigrava posle epizode Povratak Džedaja.

Nalazimo se u ulozi komandanta Inferno odreda Prvog Reda Imperije, Iden Versio , koja je zarobljena od starne pobunjenika i u zatvoru posle ispitivanja, ona preko komunikatora, koju je aktivirala u šlemu, traži pomoć svog servisnog droida ID10, koji pobunjenici pokušavaju da rastave da da dođu do preko potrebne informacije o položaju svemirske flote Imperije.Jednim elektrošokom parališe se mehaničar pobunjenika i ulazimo u  ulogu ID 10 droida, sa zadatkom da oslobodimo komandanta Versia.Kroz hodnike pobunjeničke baze i ventilacione otvore, neprimetno stižemo do zatvorske jedinice komandanta, gde je oslobađamo i kreće priča.Vraćamo se u ulogu Idena i prva misija je da pobegnemo sa pobunjeničke baze.

Grafika i detalji su po nam mnogo bolje urađeni od prvog dela, AI je pamentniji za koji stepen a atmosfera posle 10 minuta igranja u potpunosti upija igrača u svet Star Wars-a , a ako ste fan ovog serijala, nema sumnje, da vas čeka jedna dinamična priča koja se mora odigrati iz cuga.Levelovanje samog karaktera i oružja je dosta detaljan, ali posle par pokušaja, lako se možete snalaziti u preko potrebnim upgrejdima,jer u svakoj misiji morate da se prilagodite datim zadacima.

Probali smo i epsku borbu u multiplayer modu sa letelicama u svemiru.Fantastičan osećaj masivni dog-fight Tie letelica sa X-Wingovima.Na strani Imperije imate zadatak da čuvate krstarice od napada pobunjenika, i da zaštitite generatore, a ako birate pobunjeničku stranu, onda , po logici, misija je da uništite krstarice i skinete im štitove, kako bi razarači mogli da unište flotu.

Ovde se isto vidi poboljšanje i grafike i dinamike igre naspram prvog dela , iskusnim igračima simulacija letenja neće predstavljati problem ovaj deo igre, ali početnici će se malo više namučiti, kao što je to bilo i u našem slučaju, ali smo uživali u svakom trenutku , dok smo bili u jednom delu, jer brzo su protivnici našli najslabiju kariku u eskadrili, pa smo često mi dali first blood na oltaru slobode.

Ukratko rečeno, Star Wars Battlefront 2 spada u kategoriju MUST HAVE naslova, tako da ukoliko razmišljate kako da iznenadite sebe ili svoje najmilije za predstojeće praznike,ni makac dalje, pravac u  Computerlandshop ili kod nas u Gamesguru, kako bi ste imali svoj primerak već danas.

I ovog puta se zahvaljujemo Computerland-u za igricu Star Wars Battlefront 2, koja nam je omogućila da testiramo igru i da podelimo sa vama naše mišljenje.